Wednesday, May 19, 2010

ADAMAYA vs ADAMTINGTONG




Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera....

skang ni ngah fenomena adammaya kat t.v...mula2 aku x amek taw gak...siapakah adammaya???adakah beliau seorang lelaki mach0 atau seorang wanita..berlegar2 dalam pala otak aku...adakah adammaya ni adew kene mengena ngan fenomena dr.dua alam dalam surat kabor...urmmm sau petag pas blek keje aku bukak r suis t.b...tetibe adik sedara aku si athila dtg menyapa aku...bang piah bang piah adek nak ng0k adammaya...aik...adek sedara aku umor 8 ta0n p0wn tergila2kan adammaya nieh...aku p0wn layan gak r...0oo citew cinta k0nflik uma tangga..ok gak r citer diew dekat ngan org malayu...urmm kiteew tinggalkan dulu pasal adammaya...aku bukan nak citer pasal adam maya sebenarny..kebetulan adek sedara aku nama diew ADAM TAQIF BIN SAAT...umo lebih kurang 2 ta0n...diew r penawar aku bler aku blek uma...persamaan aku ngan dak kecik ni adalah kening diew...kening diew nganaku sama...blah kanan ade terangkat sket...diew panggil aku piah2...haha..klu diew wat aku mara 2 diew akan wat muka kesian diew...aku x leh tahan si0t...





sapew x cair klu diew wat muka cam nieh..haha3
aku klu tidow mmg x leh sapew kacau aku kecuali si adam nieh...nak marah p0wn x sampai ati siot...ag satu aku panggil si adam ni tingtong...adam tingtong sebb diew klu berjalan or lari diew akan terhuyung hayang...tingTONG...

ADAM mengigatkan aku pada bila aku jadi bapak nanti....haha4
best siot dew anak ni...biler r aku leh jadi bapak...jeng2...haha3

sekian untuk SEKUWEL ADAMAYA vs ADAMTINGTONG....

No comments:

Post a Comment